Červenec 2012

Radost z nákupu

19. července 2012 v 10:32 | Chiquitka |  Myšlenky, pocity, kecy

Sportovní věci z insportline

Včera mi přišla objednávka z insportline. Objednala jsem si kompresní kraťasy na běhání - bohužel mě dost škrtí nad kolenem a trošku se tam zařezává do špeku, takže v nich budu zatím cvičit jen doma a až shodím pár kil, tak v nich začnu i běhat.

Pak jsem si vzala sportovní podprdu, já blbá mám prsa C-D a vzala jsem si velikost M, ptž mám doma ještě jednu od Nike a ta je velikost XS a dost mi tahá za krk jak je malá, ale neni to tak šílený, tak jsem si řekla, že M mi bude stačit, aby mi to ty prsa drželo a ono to sice na mně není tak přisáté ale ten krk mi to tahá stejně :/ možná jí vyměním, ale nechce se mi vyhazovat další peníze...

Další věc byla sada na kontrolu hmotnosti: měřič tuku, digitální váha a krokoměr. Hned jsem si změřila tuk a myslela, že mě omejou. To snad ani neni možný mít tolik tuku. Pamatuji si jak mě před 3-mi lety měřili na antropometrii a měla jsem 1% tuku na těle...a teď?!! Ani nevím jestli to sem napsat, ale mám skoro polovinu těla složenou jen z tuku!!! Fakt mi to vyděsilo, popravdě, když se dívám na staré fotky, jak jsem byla malinká, drobounká a křehká, tak mi zůstavá rozum stát nad tím, jak těď můžu mít tak velké boky a vůbec jak teď můžu být tak rambovitá??? To se mi ty kosti jako rozšířili nebo co? Zřejmě to nebude kostma, ale velkou vrstvou tuku po celém těle :(

Dále jsem si koupila ještě rukavice na kolo a rotační disk, abych měla štíhlý pas :D snad to aspoň trochu zabere.

Já v číslech a statistikách

14. července 2012 v 21:30 | Chiquitka |  Všechno o mně

Všechno co vlastně (ne)potřebujete vědět ;)

Já si strašně ráda na blozích čtu kolik která holka váží a měří a kolik měla nejvíc a nejméně kilo a proto se i já s vámi podělím o pár těch čísel.

Nedávno jsem oslavila 20. narozeniny.

Nyní měřím 165cm.Moje nejvyšší váha byla asi 85kg. To bylo před měsícem. Máme ručičkovou váhu, takže přesně to tvrdit nemohu.

Nejméně jsem vážila před 3mi lety. Na výšku 165cm jsem měla 36kg. Ano, měla jsem anorexii. Pak jsem jsem měla přibrat na minimální antropometricky vypočítanou váhu 51kg. Stalo se a pustili mě domů z nemocnice. Poté jsem spadlo do bulimie a přibrala na 65kg, šla jsem se opět léčit.Nepomohli mi, ale v nemocnici jsem zhubla na 59kg.
Doma po 18 narozeninách jsem se začla znovu přejídat. A tak moje váha stoupala a stoupá až dodnes.
Občas se mi daří jíst určitou dobu vééélmi zdravě a hodně cvičím. Pak se utrhnu ze řetězu a mnohem delší dobu se vyžírám, válím a sbírám síly na další období "zdravého životního stylu".

Míry mám někde napsané, ale nejlepší bude, kdy se změřím ráno při vážení a všechno sem pěkně aktuálně napíšu :)
Každopádně v době anorexie jsem měla v pase méně jak 50cm :) to ostatní mě nezajímalo, tak to jsem neměřila i když možná v nějakém deníčku ten zadek a prsa ještě mám ;)

Tyhle informace vám dávám jen proto, že vím že zhubnu. Nevím ještě kdy a za jakých okolností, ale vím, že to někdy odkážu a budu na sebe děsně pyšná a vy mě budete strašně obdivovat. Bude to velkolepá změna a já budu konečně šťastná!

Myslím, že by to stačilo. Realito vítej ;))))

Pár tipů ode mě

14. července 2012 v 21:11 | Chiquitka |  Rady, tipy a moje úspěchy
Tenhle článej je vzatý ze starého blogu. Jsou to věci, které jsem sama vymyslela, abych aspoň trošku oddálila přejídání. Je to dost individuální, ale třeba to někomu pomůže.

1.Veď si záznamy
Radí to v každé knize, poradně a je to pravda. Je dokázáno, že lidé, kteří si vedou záznamy o jídle jsou v hubnutí úspěšnější.
Já si vedu takový svůj "deník" stránku z obou stran si rozdělím na: JÍDLENÍČEK- POHYB- POCITY. Dřív sem si ještě psala plán, jak jídla tak aktivit, které bych chtěla ze ten den splnit a pak jen odškrtávala, to si mi ale moc neosvědčilo a sami víte, že nalinkovat si život podle představ je trochu nereálné. Dokonce mi připadalo jako bych těm věcem na papíru úmyslně vzdorovala a dělala přesný opak, takže pro mě osobně už žádné plány :)
A jaké je vlastně kouzlo záznamů? Máte přehled o všem co jíte. Pokud si zapisujete ihned po jídle, nenutí vás to už do dalšího jídla a když se přejíte máte to všechno černé na bílém a příště si sakra rozmyslíte, jestlise přejíst nebo ne.
2.Seznam proti přejídání
Tohle je hodně individuální a pro holky, co nikdy netrpěli poruchami příjmu potravy (respektive bulimií, nebo přejídáním) podle mého názoru bezvýznamné.
Pokud máš ale problémy s přejídáním, neváhej si takový seznam vytvořit. Musíš sama přijít na to co ti pomáhá, abys překonala záchvat žravosti.
Já mám sepsaný seznam přímo v deníku.
Pomáhá mi například:
- po každém jídle si vyčistit zuby
- vypláchnout si hubu ústní vodou
- vzít si žvejku
- jídlo na které mám zálusk vyhodit, znehodnotit, dát sourozenci
- jít ven (sama/se psem)
- říct někomu, že se chci přejíst (uleví se vám a bude vám trapné jít se nacpat)
- mít jídlo schované, nesmí být na očích
- nikdy si ven nebrát peníze, pokud mě honí mlsná
- jíst ve společnosti
- uklízet (nádobí, luxování, vytírání..)
- hodně se napít, budu se cítit plná a nafouklá
- po jídle okamžite zaměstnat ruce
- věřit, že je to jen záchvat a ten přejde
- mít motivaci, vzpomenout si proč hubnu
- prohlídnout si Thinspo
- udělat si pár cviků
- než se pustím do jídla, vyzkoušet všechny věci z tohoto seznamu
3. Seznam proti nudě
Přejídání spouští určitý podnět- hlad; vůně jídla; pohled na jídlo; vědomí, že doma je dobré jídlo; stres; frustrace; vztek; a nebo jen nuda.
Proto sem si vymyslela seznam proti nudě. Pro někoho je to zbytečné, ale já když sem ve stavu kdy přemýšlím nad jídlem a nic jiného mě nenapáda, potřebuji mít "krabičku (seznam) púoslední záchrany".
Je to prosté, vemte list papíru a sepište si seznam všech možných činností, které máte možnost vykonávat. Napište si do něj vše od mytí obličeje až k běhání, nezapomeňte, že jednou vám to může zachránit zadek :)
Tenhle seznam sem měla, když sem trpěla mentální anorexií a snažila se přemoct HLAD. Má to své opodstatnění, pokud chcete přemoci hlad, nesmíte na něj myslet! To ho ještě více posiluje a svádí vás!
Já ani v období anorexie nikdy potíže s hladem neměla, sice sem usínala každý večer s příšernými křečemi a těšila se na ráno až se najím, ale hlad jako takový už u mě nefungoval. Nedala sem mu šanci, jedla sem pravidelně 3x nebo 6x denně a pila neskutečné množství tekutin, hlavně horkých čajů, to je jako byste jedli.
Hlad se u mě objevil až v poslední fázi nemoci, vzdala sem všechno. Řekla sem si, že budu jíst jen když budu mít hlad a pouze do prvního pocitu sytosti. Skončila sem pak na pár jablkách denně a užívala se svůj vysněný hlad.
Seznam činností mi pomáhal, ptž v té době sem měla zakázáno cvičit a potřebovala sem na jídlo zapomenout.
Začla sem o sebe díky tomu více dbát, sice sem vážila 35kg, ale svoje tělo sem tím začala mít více ráda.
A hlavně sem měla pocit, že můj den není ztracený, že jsem aktivní a mám nabitý den.
Veřte, že to má spoustu výhod, ale né každý to potřebuje.
4. Motivační nástěnka
Motivace stále na očích! To je důležité! Sežeň si obyčejnou dřevěnou nástěnku. Vytiskni si všechny oblíbená Thinspa, přidej citáty, pozitivní tvrzení a vytvoř si nástněku podle svých představ!